17/12/2018

Belfius lanceert Belfius PopUp om zijn klanten met Belfius Mobile zoveel meer te bieden dan alleen bank- en verzekeringsdiensten

De smartphone is niet meer weg te denken uit onze dagelijks leven. Belfius koos als eerste voor een “mobile-first” strategie en werd zo in vele vergelijkingen erkend als de beste en meest complete (betalingen, beleggingen, kredieten, verzekeringen) bank- en verzekeringsapp van België, met verschillende Awards tot gevolg.

De cijfers liegen er niet om: met gemiddeld meer dan 1 login per dag en meer dan 1,2 miljoen actieve gebruikers is de Belfius Mobile app een echt gemak in het dagelijkse reilen en zeilen van onze klanten geworden.

Vanaf nu biedt Belfius in die gekende mobile app ook andere diensten dan de bank- en verzekeringsdiensten aan: kaartloos tanken, mobiliteit, dienstencheques, hockeytickets kopen … en er is nog veel meer op komst in 2019. Zo wordt de Belfius Mobile app eveneens onmisbaar voor niet-financiële diensten.

Lees het persbericht

Bekijk de slides van de persconferentie

Contacteer de dienst Media Relations

Belfius op social media